Wydarzenia

WYJAZD NA OBÓZ DO BUŁGARII/VARNA - WAŻNE INFORMACJE

data: 29.06.2013

INFORMACJA dla wyjeżdżających na Obóz do Bułgarii
w sobotę 29.06.2013 roku
- godz. 16.00 - zbiórka przed Domem Kultury Warta Glass Sieraków S.A.
- godz. 16.00 – 17.00 - pakowanie
- godz. 17.00 - wyjazd autokaru

- Zabieramy obowiązkowo dokument tożsamości (Paszport i dowód osobisty lub legitymację szkolną /studencką)

 

- zabieramy obowiązkowo strój reprezentacyjny (kontusz i czapkę)
- zabieramy obowiązkowo strój organizacyjny (białą i czarną koszulkę (t-shirt) oraz czerwoną czapkę)
Dziewczęta z Grupy Choreograficznej zabierają stroje:
- żółta spódniczka + w grochy i pompony (YMCA)
- strój Cygański
- strój Country
- strój hiszpański (Don Pedro)
- kontusze (Marsze)
- strój gimnastyczny do ćwiczeń


WAŻNA INFORMACJA - o czym należy pamiętać pakując się:
- Paszporty,
- kanapki i napoje w odpowiedniej ilości na podróż
- ręcznik na plażę (dodatkowo, poza zwykłym do higieny codziennej)
- balsam do opalania z filtrem
- balsam do smarowania po opalaniu
- maść / żel na ukąszenia owadów
- zalecany aromat waniliowy (do ciast) – zabezpiecza przeciw ukąszeniom
- aviomarin
- zupy w proszku, kisiele itp., herbata – wg uznania
- rolka papieru toaletowego
-klamerki
Wszystkich uczestników wyjazdu prosimy o niezabieranie zbędnych rzeczy.
Pamiętajmy, że zabieramy stroje reprezentacyjne i instrumenty - dlatego niech nasz bagaż zawiera tylko rzeczy niezbędne.

 

 

DODATKOWE PRZYDATNE INFOMACJE:
- Czas – Wjeżdżając na teren Bułgarii należy przestawić zegarki o jedną godzinę do przodu.
WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT:
* BUŁGARIA : Lewa BGN
* CZECHY: Korona czeska
* SŁOWACJA: Euro
* WĘGRY: Forint węgierski
* SERBIA: Dinar
* AUSTRIA: Euro
Wyżej wymienione kraje znajdują się na trasie naszego przejazdu.
Ewentualny zakup waluty do decyzji Uczestnika.

OSOBY, KTÓRE NIE ZWRÓCĄ PODPISANYCH PRZEZ RODZICÓW KART KWALIFIKACYJNYCH ORAZ ZEZWOLEŃ NA WYJAZD nie będą mogły wziąć udziału w wyjeździe na obóz.
RODZICÓW, KTÓRZY NIE BYLI OBECNI NA SPOTKANIU ORGANIZACYJNYM W DNIU 19.06.2013 roku
I NIE PODPISALI AKCEPTACJI REGULAMINÓW, PROSZĘ O DOPEŁNIENIE OBOWIĄZKOWEJ FORMALNOŚCI W DNIU WYJAZDU 29.06.2013 ROKU O GODZ. 16.00 U PANI JOANNY GŁUCHEJ
UCZESTNIKU OBOZU, JEŻELI NIE MASZ STROJU ORGANIZAYJNEGO
( BIAŁA I CZARNA KOSZULKA ORAZ CZERWONA CZAPKA Z DASZKIEM) PROSIMY O INFORMACJĘ E-MAIL: info@vivat-orkiestra.pl
lub kontakt telefoniczny z p. Joanna Głuchą: 695 002 802

 

 

Dodatkowych informacji i wyjaśnień nt. obozu udzielają:
Kierownik obozu: kom. 691 204 040
Dyrygent: kom. 508 004 221
Opiekun: kom. 695 002 802
Biuro Zarządu Stowarzyszenia: tel. 61-858 68 56

 

Powrót z obozu w dn. 12.07.2013 r. około godz. 7.00

 

Wszystkim uczestnikom obozu życzmy miłego wyjazdu i dobrej pogody

 


 

 

 23 września br.,
na zaproszenie Prezydenta Miasta Gniezna, Pana Tomasza Budasza, Orkiestra Vivat! zaprezentuje się przed mieszkańcami pierwszej stolicy Polski podczas III Gnieźnieńskich Senioraliów.